ads
 
 
Forum Anasayfası Forum Anasayfası > ARŞİV > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu Arşivi > İlaçlar
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar  Aktif Forum Kullanıcıları Aktif Forum Kullanıcıları RSS: Vitasanol ve monovit d
  Tavsiye Et Tavsiye Et  SSS SSS  Forumu Ara Gelişmiş Arama  Forumu Ara   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Kilitli ForumVitasanol ve monovit d

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123
Yazar
Mesaj
Tlnumy Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 12 Ara 2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 47
Tesekkür: 0
Puan: 0
%0
  Alıntı Tlnumy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Haz 2017 Saat 19:41
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 56535
Tesekkür: 56943
Puan: 74245
%100
  Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Haz 2017 Saat 19:56
Hasta(ishal) degil ise;   cok yediginden oluyor.. 
Eski yazilari okuyun, yoksa suallerinizin arkasi gelmeyecek.. 
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Tlnumy Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 12 Ara 2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 47
Tesekkür: 0
Puan: 0
%0
  Alıntı Tlnumy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Haz 2017 Saat 21:01
Orjinalini yazan: Dr.KadirTugcu

Bir kilo eksigi yok!!!  Boyu uzun oldugundan, zayif gorunuyor.. 
Vucut kendini "sismanliktan" korumak icin aldigi bir tedbir...  Fazla mudahale etmeyin. 

Hocam ishal degil anne sütü alıyor bir de dediğim gibi bir kac bisküvi ve yoğurt dışında yediremiyorum kilo da almıyor 3 aydır kilo almıyor cok yemediği için kakayı sormak istedim.herhangi bir ilaç da kullanmıyoruz vücudunda ki döküntü sıcaktan mı acaba cok da giydirmiyorum
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 56535
Tesekkür: 56943
Puan: 74245
%100
  Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Haz 2017 Saat 22:57
Sicaktan oluyor, sakin ilac kullanmayin.. 
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2017 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.