Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar  Aktif Forum Kullanıcıları Aktif Forum Kullanıcıları RSS: Okuldan şikayet
  Tavsiye Et Tavsiye Et  SSS SSS  Forumu Ara Gelişmiş Arama  Forumu Ara   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Okuldan şikayet

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
inciboncukus Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 18 Tem 2014
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 41
Tesekkür: 2
Puan: 2
%100
  Alıntı inciboncukus Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Okuldan şikayet
    Gönderim Zamanı: 13 Oca 2019 Saat 01:12
Sayın hocam, yaklaşık 1 ay sonra 5 yaşını dolduracak olan oğlumla ilgili okulundan sürekli şikayet geliyor. Arkadaşlarına zarar veriyormuş. Ani hareketlerinden dolayı çocuklar ondan korkuyormuş hareketli bir çocuk okulda sandalyeye düzgün oturmuyormuş hep dizlerinin üzerinde ya da masa üzerinde imiş. Sorun öfke kontrolü değil, durduk yere heyecanlandığında ya da mutlu olduğunda karşısındaki insanın yanaklarını ya da omuzlarını sıkıyor. Bize de yapıyor sürekli değil. Sükunet içinde oynarken birden bire yapıyor. Konuyla ilgili görüşünüzü merak ediyorum. Çocuk psikiyatristinden randevu aldım. Doğru mu yaptım? Teşekkür ederim.
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 63349
Tesekkür: 60375
Puan: 77539
%100
  Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Oca 2019 Saat 01:21
Dogru yaptiniz; ADHD olabilir ve  Ritalin, Koncerta, gibi ilaclardan verebilir, verirse kullanin. 
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
inciboncukus Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 18 Tem 2014
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 41
Tesekkür: 2
Puan: 2
%100
  Alıntı inciboncukus Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Oca 2019 Saat 00:35
Evet hocam dediğiniz teşhis kondu ve medikinet 10mg başlandı. 2 gündür yarım yarım veriyoruz ve fakat endişeliyim çünkü doktor sadece sorduğu sorulara verdiğimiz cevaplara dayanarak koydu bu teşhisi bi de bu tarz uyarıcı ilaçların zararlı olduğu yönünde yazılar okudum. İlaç verirken vicdan yapıyorum. Sizce başka bir uzmana daha danışmalı mıyız? Teşhis doğru değilse boşa ilaç vermiş olacağız ayrıca bu ilaçlar iştah kesip çocuğun büyümesini sekteye uğratıyormuş yan etki olarak. Sayenizde 5 yıldır hiç ilaç kullanmadık diye sevinirken bu ilacı vermek beni çok üzüyor. Teşekkür ederim hocam.
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 63349
Tesekkür: 60375
Puan: 77539
%100
  Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Oca 2019 Saat 03:13
Zaten bu TESHIS; bu sekilde konulur! Daha ne yapacakti ki!! 
Istemiyorsaniz, ilaclari kullanmayin, ama sonuclarini da katlanirsiniz.. 
Ayrica da, NE UYARICISI!!!  Bunu hangi SALAK soylemis!!  Tam tersi etkisi olan bir ilac..
Bir Dusunun... Zaten asiri hareketli bir cocuk ve bu cocuklara, "uyarici" ilac veriliyor… Olacak ismi?? 
Boyle bir seyi dunya da, bir tek, dusunme becerisi olmayan Turk doktorlari soyleyebilir… 
Keyfiniz bilir.
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2019 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.