Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar  Aktif Forum Kullanıcıları Aktif Forum Kullanıcıları RSS: Vitagil
  Tavsiye Et Tavsiye Et  SSS SSS  Forumu Ara Gelişmiş Arama  Forumu Ara   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Vitagil

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
akasya2213 Açılır Kutu Gör
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye


Kayıt Tarihi: 13 Tem 2012
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 178
Tesekkür: 2
Puan: 0
%0
  Alıntı akasya2213 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Vitagil
    Gönderim Zamanı: 15 May 2019 Saat 18:34
Hocam merhaba
Bu yıl ilkokul 1 e başlayan oğlum çok sık hastalandığı için (boy 120 cm kilo 22) doktor okul bitene kadar vitagil kullanmamızı önerdi bir haftadır kullanıyoruz sorum şu bugün kaka yaptıktan sonra poposunu  silerken peçete  resmen turuncuya boyandı. Sanki turuncu sulu boya değmiş gibi. Bu vitaminin rengi de turuncu acaba bundan kaynaklı olabilir mi? Endişelenecek birşey var mı?
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 63029
Tesekkür: 60231
Puan: 77399
%100
  Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 May 2019 Saat 18:59
Evet, vitaminin boyasi..
Bosuna veriyorsunuz.. Kutunun yan tarafindaki cok ufak yazilari okuyun.. 
"Hic bir hastaligi(durumu) tedavi etmez, iyilestirmez, ve onlemez" der
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2019 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.