Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Genel Konular > Bebeğim & Çocuğum Hakkında > Gelişim
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar  Aktif Forum Kullanıcıları Aktif Forum Kullanıcıları RSS: bebeğim nezaman oturacak????
  Tavsiye Et Tavsiye Et  SSS SSS  Forumu Ara Gelişmiş Arama  Forumu Ara   Takvim   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

bebeğim nezaman oturacak????

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Yazar
Mesaj
DENİZKIZI Açılır Kutu Gör
Elmas Üye
Elmas Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Eki 2007
Konum: İzmir
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 5550
Tesekkür: 3004
Puan: 6103
%100
  Alıntı DENİZKIZI Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 May 2008 Saat 23:13
Orjinalini yazan: BERFIN_1811

ya kızlar benim kız 7 aya girdi ama hala desteksiz oturamıyor zaten etrafına yastık falan koyup oturttumuz zamanda kendini ittirip yine yatıyo tembelmi yoksa bi problemmi var ben zamanı var demekki her çocuk bir değil deyip kendimi kasmıyodum ama 6 aydan sonra oturması gerekiyo anladığım kadarıyla
 
bebeğin çok tombişse vücudunu taşıyamıyor da  olabilir canım ,buna en iyi dr karar verir aylık rutin kontrollerini yaptırıyorsundur heralde bir problem olcağını sanmıyorum ,arkadaşımın oğlu da çok tombiş hatta yedinci ayda kafayı bile tutamıyordu LOLet yumağıStarmaşallah 9 aylık yeni yeni dik oturuyor desteksiz Smile
Kritik verenler: HaYaL,
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
burcu Açılır Kutu Gör
Elmas Üye
Elmas Üye
Simge
Çınar'ın annesi, Forumun neşesi

Kayıt Tarihi: 23 Eki 2007
Konum: Tekirdağ
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 8452
Tesekkür: 10567
Puan: 22263
%100
  Alıntı burcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 May 2008 Saat 23:52
canım doktorum bana kucağımda hafif oturur pozisyonda tutabilecegimi söylemişti. tam olarak 5 aylıkken oturtabilirsin dedi ve ben azar azar mama sandalyesinde oturtmaya başlamıştım. fakat bunu söylemeden önce çınarı oturtarak kendisi denedi ve zamanının geldiğini söyledi. sanırım her bebek için değişiyor bu ama en geç 6 aylıkken oturbiliyor..
ömrüm, bebeğim, Çınar'ım

Kritik verenler: HaYaL,
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
Hercai75 Açılır Kutu Gör
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Şub 2008
Konum: Almanya
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 428
Tesekkür: 338
Puan: 615
%100
  Alıntı Hercai75 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 May 2008 Saat 00:42
Orjinalini yazan: BERFIN_1811

ya kızlar benim kız 7 aya girdi ama hala desteksiz oturamıyor zaten etrafına yastık falan koyup oturttumuz zamanda kendini ittirip yine yatıyo tembelmi yoksa bi problemmi var ben zamanı var demekki her çocuk bir değil deyip kendimi kasmıyodum ama 6 aydan sonra oturması gerekiyo anladığım kadarıyla
 
Berfincim benim oglum 8 bucuk aylik ve hala desteksiz oturamiyor. Simdi bunlari okuyunca bende tuhaf oldum ama oturmanin disinda cok hareketli bir bebek, evin icinde yuvarlanarak heryere gidiyor ve almak istedigi seylere de uzaniyor, yani bir sorun oldugunu zannetmiyorum. Aslinda öyle asiri tombis bir bebekte degil ama oturamiyo iste. Neyse ben yarindan itibaren günde daha SIK oturtmaya baslicam belki böylelikle daha cabuk ögrenir.

Kritik verenler: HaYaL,
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
iremnur Açılır Kutu Gör
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 29 Eyl 2007
Konum: Eskişehir
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1086
Tesekkür: 875
Puan: 1857
%100
  Alıntı iremnur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 May 2008 Saat 11:03
arkadaşlar benim kızımda 8 aylık olana kadar desteksiz oturamıyordu ama bunun nedeni benim pimpirik olmamEmbarrassed diye düşünüyorum annem hep rahat ola bişey olmaz derdi oturturdu kızardım arkadaşların dediği gibi 4 5 aylıkken yavaş yavaş başlamak lazım mesela bu ek gıdalar içinde geçerli 6 7 aylıkken başlamalı ki bebek alışsın ben tabi gene yapmadım Unhappyşimdi kızım öle her şeyi yemez ah ah ne hatalar yapmışımAngry bencede çocuk büyütürken rahat olmak gerekiyor
Kritik verenler: HaYaL,
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
HaYaL Açılır Kutu Gör
Altın Üye
Altın Üye

Gece Bekçisi

Kayıt Tarihi: 14 Kas 2007
Konum: Denizli
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3609
Tesekkür: 2980
Puan: 5291
%100
  Alıntı HaYaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 May 2008 Saat 02:52
Orjinalini yazan: iremnur

arkadaşlar benim kızımda 8 aylık olana kadar desteksiz oturamıyordu ama bunun nedeni benim pimpirik olmamEmbarrassed diye düşünüyorum annem hep rahat ola bişey olmaz derdi oturturdu kızardım arkadaşların dediği gibi 4 5 aylıkken yavaş yavaş başlamak lazım mesela bu ek gıdalar içinde geçerli 6 7 aylıkken başlamalı ki bebek alışsın ben tabi gene yapmadım Unhappyşimdi kızım öle her şeyi yemez ah ah ne hatalar yapmışımAngry bencede çocuk büyütürken rahat olmak gerekiyor
 
o pinpiriklilik bendede var canım malesef. herşeyden korkuyorum zararlı olursa diye. aslında bizlerin, hatta bizden önceki nesillerin nasıl büyüdüklerini ve nekadar sağlıklı olduklarını düşünürsek rahat olmak gerekiyor. nekadar üstüne düşülürse okadar çok zarar görüyo çocuklar ama bunları bi anlatabilsem içime ahhhh ahhhhDisapprove
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
fatoş Açılır Kutu Gör
Pırlanta Üye
Pırlanta Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Tem 2007
Konum: İSTANBUL
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 17289
Tesekkür: 15920
Puan: 33670
%100
  Alıntı fatoş Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 May 2008 Saat 16:35
Canım 4,5 aylıkken kısa süreli yavaş yavaş destekli oturtmaya başlamalısın, 6. ayında tam oturabiliyorlar, eğer kendini yatmak için geri atıyorsa, henüz hazır değildir, doktor bana öyle demişti, hem Benal Hanım da 4,5 aylıkken destekli oturtmayı öneriyor Smile
Kritik verenler: HaYaL,
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
prensim2007 Açılır Kutu Gör
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Oca 2008
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 305
Tesekkür: 190
Puan: 365
%100
  Alıntı prensim2007 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 May 2008 Saat 10:48
bende 6 ay hiç oturtmadım her gelene aynı şeyi söylemekten bıkmıştım çünkü her gelen oturtuyodu. erkenden oturtmak bel kemiği için iyi değil diye biliyorum. hiç oturtmadım sonra 8 aylık desteksiz oturdu.Smile

Düzenleyen prensim2007 - 22 May 2008 Saat 10:49
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
HaYaL Açılır Kutu Gör
Altın Üye
Altın Üye

Gece Bekçisi

Kayıt Tarihi: 14 Kas 2007
Konum: Denizli
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3609
Tesekkür: 2980
Puan: 5291
%100
  Alıntı HaYaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 May 2008 Saat 00:47
Orjinalini yazan: prensim2007

bende 6 ay hiç oturtmadım her gelene aynı şeyi söylemekten bıkmıştım çünkü her gelen oturtuyodu. erkenden oturtmak bel kemiği için iyi değil diye biliyorum. hiç oturtmadım sonra 8 aylık desteksiz oturdu.Smile
 
bizimkini bugün oturttum biraz heryanına yastıkları dayayıp. tabiki tam oturur pozisyonda değildi. ama çok sevdi yaramaz. 5 dakka falan öyle kaldı sonra yatırınca yıktı ortalığı. oturup tv izliycekmiş beyefendiLOLLOLLOL
Arti ver   Eksi ver  Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2011 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.