Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Akciğer filmi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Akciğer filmi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 7891011 12>
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Zeynep33 Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 01 Mar 2021
Konum: Mersin
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 84
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Zeynep33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 May 2022 Saat 19:21
Dr bey seslere takılmıyoruk tamam ama lütfen bana " Akciğer parankim alanlarının incelenmesinde sol akciğer alt lob laterobazal segment ve orta lobda atelektatik akciğer segmentini düşündürücü konsolide alanlar mevcuttur " cümlesini aciklarmisiniz hocam tomoda yazan kahroluyorum her gün kızımın ciğerlerinde sorun mu var diye
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 99572
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 May 2022 Saat 07:06
Görmeden AÇIKLAYAMAM.... Siz o Röntgenciye inanıyor olabilirsiniz ama ben bunca senelik tecrübelerime
 dayanarak, asla Röntgencilerin yorumları okumam, kendim değerlendiririm. Gördüklerimde de, ipe sapa gelir bir bozukluk görmedim.
Zaten, "düşündürücü" lafını kullanması bile kendi söylediğine kendisinin bile inanmadığının işaretidir. 
Sıkıyı gördümü, "ben kesin bir şey var demedim" deyip kıvıttıracak.
Bunlar, genellikle "çete" halinde çalışırlar! Doktor haybeden Röntgene hasta gönderir, Röntgencide zaten
anlaşmalı, böyle "laga-luga" rapor yazar ve hastaları dolandırırlar. YERSENİZ.. 


Düzenleyen Dr.KadirTugcu - 27 May 2022 Saat 07:08
Yukarı Dön
Zeynep33 Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 01 Mar 2021
Konum: Mersin
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 84
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Zeynep33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 May 2022 Saat 09:28
Hocam haklısınız ordakki yoruma göre hareket etmek ne kadar doğru ben röntgenci ye inanıyorum demiyorum sadece öksürük geçmeyince ve orda öyle şeyler yazınca kafam allak bullak oluyo  sizin bakmanız elbette daha iyi olur,Hocam size peki görüntüleri nasıl ulastiririm e nabizdan bakar misiniz?

Düzenleyen Zeynep33 - 27 May 2022 Saat 09:31
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 99572
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 May 2022 Saat 15:49
Benim için önemli olan, WBC değeri, sadece onu yazın. 
Yukarı Dön
Zeynep33 Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 01 Mar 2021
Konum: Mersin
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 84
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Zeynep33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 May 2022 Saat 17:33
https://www.hizliresim.com/hp3dtfd bu en sonki tahlilimiz
Dr bey bugün bı çocuk druna gittim kızımın öksürügu bazen çok artiyo bu aralar boğazdan kuru öksürük arttı Dr dinledi yine wheezing geliyo dedi,ötme sesini gece bende yatarken duyuyorum nefes verirken ötüyor söyle bı yorum yaptı sürekli bı duzeliyo bı başlıyor öksürük covid sonrası hassassiyetten dolayı kimyasal alerjenlere karşı alerjik gibi biseyler dedi mesela bı sigara dumanı bı şampuan vs her şey olabilir bunu siz bulun dedi yani astım değil ama covide bağlı aşırı hassasiyet oluşmuş olabilir tahminim böyle dedi ondan aynı astimlilar gibi semtpomlar ortaya cikiyo dedi siz bu yoruma ne dersiniz?
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 99572
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 May 2022 Saat 20:41
Kesinlikle Antibiyotik gerekmiyor.
Neticede çocuk GRİP geçiriyor ve her Gripte bu şekil şikayetler olur. Özellikle yapılacak EK bir tedavi yoktur.
Yukarı Dön
Zeynep33 Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 01 Mar 2021
Konum: Mersin
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 84
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Zeynep33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 May 2022 Saat 21:20
Değerli hocam ne zaman sorsam grip diyosunuz bu çocuk covidden sonra böyle oldu şuan grip belirtisi yok ki hiç bı şekilde ,şikayet öksürük ve sürekli sırtta wheezing sesi ben 4 aydır ne yapacagimi sasiridm daha önce de grip olurdu 1 haftada atlatirdi sapasağlam çocukdu ben çok korkuyorum ondan yazıyorum size her gün sizi biktirdim farkındayım da kusura bakmayın ama ben bana bı yol gösterin istiyorum çocuk bı koşsa öksüruyor şuan kuru öksürük krizlerine giriyor sırtta her gitmeme farklı sesler covidle ilgili bir açıklama yapmiyosunuz özellikle mi?

Düzenleyen Zeynep33 - 27 May 2022 Saat 21:21
Yukarı Dön
melisela Açılır Kutu Gör
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 15 Eyl 2013
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 96
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı melisela Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 May 2022 Saat 14:05
Zeynep hanım merhaba, kovid geçirmiş biri olarak bende size yazmak istedim. Eşim 22 gün hastane de yattı. ben ona göre daha hafif atlattım. kızımında böbrekler problemliydi oraya vurdu ve 13 gün iye yüzünden hastane de yattık. Çıktıktan sonra inanın 4-5 ay etkisi geçmiyor. Benim sürekli sırt ve göğüste yanma, öksürük. Eşim de sürekli halsizlik ve hastalık belirtisi vardı. hatta eşim bir kaç gidip tekrar kovid mi oldum diye test yaptırdı. yani demek istediğim uzun süreli etkileri olabiliyor. İnş en kısa zamanda geçer. Sanırım sizin kovid kaynaklıdır. 
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 7891011 12>
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2022 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.