SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Vitagil

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
akasya2213 Açılır Kutu Gör
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye


Kayıt Tarihi: 13 Tem 2012
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 210
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı akasya2213 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Vitagil
    Gönderim Zamanı: 15 May 2019 Saat 18:34
Hocam merhaba
Bu yıl ilkokul 1 e başlayan oğlum çok sık hastalandığı için (boy 120 cm kilo 22) doktor okul bitene kadar vitagil kullanmamızı önerdi bir haftadır kullanıyoruz sorum şu bugün kaka yaptıktan sonra poposunu  silerken peçete  resmen turuncuya boyandı. Sanki turuncu sulu boya değmiş gibi. Bu vitaminin rengi de turuncu acaba bundan kaynaklı olabilir mi? Endişelenecek birşey var mı?
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 72857
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 May 2019 Saat 18:59
Evet, vitaminin boyasi..
Bosuna veriyorsunuz.. Kutunun yan tarafindaki cok ufak yazilari okuyun.. 
"Hic bir hastaligi(durumu) tedavi etmez, iyilestirmez, ve onlemez" der
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2020 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.