Forum Anasayfası Forum Anasayfası > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu > Çocuk Sağ. ve Hastalıkları Uzm. Dr. Kadir Tuğcu
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Nötrofil
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Nötrofil

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Mertayşe Açılır Kutu Gör
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 May 2024
Konum: Kilis
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 33
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Mertayşe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Nötrofil
    Gönderim Zamanı: 14 May 2024 Saat 17:53
Hocam lütfen dönüş yapın tesırgınız 40 günlük bebegımın neu%10.05 
Lym%80.08 hemotolojiye yonlendırıldık 
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 113959
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 May 2024 Saat 21:07
Bugunden geriye giderek cevaplarimi okuyun 
Biktim artik bu SALAK Turk doktorlarinin yaptiklari dolandiriciliklardan.
Hergun 10 defa da sorulmaz ki!!
SAKIN  Hematoloji'ye filan da gitmeyin. Bunlar Cete halinde halki dolandiriyorlar!


Düzenleyen Dr.KadirTugcu - 14 May 2024 Saat 21:08
Yukarı Dön
Mertayşe Açılır Kutu Gör
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 May 2024
Konum: Kilis
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 33
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Mertayşe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 May 2024 Saat 21:10
Hocam bebeklerde kaç olması gerekiyor yüzde yazdığı için anlamıyorum ve tekrar ne zaman kan verelim hangi durumda korkmamız gerek 
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 113959
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 May 2024 Saat 21:33
Anlamadiginiz nedir ki????  HER viral enfeksiyonda kan degerleri bu sekilde olur. 
Ilgili makaleyi okuyun. 85 milyona tek tek anlatamam. Yuzbin kere soruldu!
Tekrar bakilacak da bir durum yok. BU salak Turk doktorlarini sakin ciddiye alip da bir islem yapmayin. 
Yukarı Dön
Mertayşe Açılır Kutu Gör
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 May 2024
Konum: Kilis
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 33
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Mertayşe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 May 2024 Saat 21:37
Hocam birde hgb 9.9 demir başlayalım dendı 
Hocam 40 gün oldu sarılık sıfırlanmadı normalmı oda kan degerlerını etkilermi 
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 113959
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 May 2024 Saat 09:07
Sarilik "sifirlanmaz".. Size daha kac kere soylemem gerekecek? Bu salak Turk doktorlarini ciddiye almayin.
Sarilik takibi cizelgesi incelediniz mi?? Sarilik ile ilgili yazilarimi okudunuz mu??? 
Her enfeksiyonda, Hgb degeri duser. Okusa idiniz bunu da bilirdiniz. 
Turk doktorlarinin aklina uymayin..  
Yukarı Dön
Mertayşe Açılır Kutu Gör
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 May 2024
Konum: Kilis
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 33
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Mertayşe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 May 2024 Saat 12:18
Hocam bebeğim uykudan ellerini açıp sıçrayıp çığlık atarak uyanıyo 
Hocam birde nötrofıl degerımız ne zaman duzelır acaba korkutuyo benı
Yukarı Dön
Dr.KadirTugcu Açılır Kutu Gör
Uzman
Uzman


Kayıt Tarihi: 14 Ağu 2008
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 113959
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı Dr.KadirTugcu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 May 2024 Saat 16:48
OKUYUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YETER!!! Insani zivanadan cikarmayin.


Düzenleyen Dr.KadirTugcu - 15 May 2024 Saat 16:49
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

  | İletişim | Reklam | Gizlilik İlkeleri Copyright 2007-2024 ® NETATÖLYE - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz.